Cele mai frecvente întrebări | FAQ

LIVRARE

Care sunt metodele de livrare disponibile?

Momentan metodele de plată disponibile pe platforma noastră sunt: numerar la livrare prin ramburs curier via FAN Courier, transfer bancar direct via Stripe cât și plata prin cel mai cunoscut și de încredere gateway internațional de plată - Paypal.

Livrați și internațional?

Suntem deschiși pentru oportunități noi și ne angajăm să gestionăm și comenzi internaționale prin DPDGroup - al doilea cel mai mare operator pe piața de curierat expres din Europa.

În cât timp îmi va ajunge coletul?

Timpul estimativ de livrare variază între 3-5 zile lucrătoare. În unele situații, în funcție de volumul de produse din comanda ta poate să depășească limita estimativă mai ales dacă comanda nu este internă. Foloseste sistemul "Urmărește-ți comanda" pentru a ști mereu unde se află coletul tău.

COMENZI & RETURNĂRI

Cum plasez o comandă?

Momentan sistemul nostru nu permite plasarea unei comenzi ca și vizitator. Creează-ți un cont, profită de discounturi instante de bun venit și beneficiază de oferte incredibile!

Cum anulez sau schimb comanda?

De obicei comenzile intră în lucru dupa 1-2 zile lucrătoare. Dacă te încadrezi și te răzgândești până în 24 ore, poți anula comanda din contul tău. După 24 de ore de la comandă așteptăm un telefon din partea ta la unul din numerele de telefon afișate pe site.

Am nevoie de un cont pentru a plasa o comandă?

Da, doar conturile înregistrate cu email valabil pot crea comenzi noi pe fataverso.ro

Cum îmi urmăresc comanda?

Folosește sistemul Track&Trace creat în colaborare cu FAN Courier disponibil aici.

Cum returnez un produs?

Asigură-te înainte de toate că produsul tău îndeplinește toate condițiile de returnare din politica noastră de confidențialitate.
Suntem aici să te ajutăm! Contactează-ne!

Main Menu